Během posledního roku se dále snížil počet XPERIA aplikací, které najdete ve svém telefonu po prvním spuštění. Výrobce v tomto trendu bohužel pokračuje také v roce 2018 a tentokráte to odnesla služba my XPERIA. Se způsobem komunikace ale ze strany výrobce nejsem vůbec spokojen, na první pohled se výrobce tváří, že vlastně vše dál funguje... Realita je ale taková, že služba my XPERIA byla zrušena.

Původní stránky nyní míří na stránky Obchodu Play s aplikací Find My Device od společnosti Google. Tato aplikace má totiž prakticky identickou funkčnost a výrobci se pravděpodobně nevyplatilo dále provozovat službu, která nenabízí moc možností navíc. To chápu a nemám k tomu výhradu. Nelíbí se mi ale, že výrobce k tomuto kroku nepodal prakticky žádné oficiální stanovisko a tuto změnu vůbec nekomunikoval. Pokud se nyní chcete ve svém telefonu ke službě přihlásit, tak se vám to dokonce podaří a přijde vám aktivační email o tom, že aktivace služby byla úspěšná. Přitom ale už služba jako taková nefunguje... Osobně bych tedy byl rád, kdyby výrobce podobný krok komunikoval lépe. A chápu, že rušení čehokoliv je nepříjemné a nikdo se v tom nechce moc piplat. Ale nějaký základní set informací by prostě být dostupný měl. Jak situaci vnímáte vy? Používali jste službu my XPERIA? Diskutovat můžete v tomto tématu na našem fóru.


Fórum XPERIA.cz

 

Top Mobilní telefony